diumenge, 3 de febrer del 2013

El meu primer bargello

Aquí teniu el meu primer bargello!!! Fa temps que el vaig començar, deixant-lo a mitges, però ahir el vaig acabar!!

Aquest està construït improvitzant, sense cap tenir cap disseny previ; a mida que anava tallant s'anava construïnt. Al ser el primer, el disseny no era el més important, sí ho era aprendre la tècnica!

Ara que ja ho sé fer, començaré a fer un bargello que ja tinc dissenyat i que serà la vora d'una colxa que tinc començada (és la silueta que hi ha en l'entrada del 30 de setembre del 2012). Crec que pot quedar molt xula!!!!!

El bargello no és una tècnica difícil. El més complicat és fer el disseny i la distribució de colors. Un cop això està fet, només s'ha de tallar, cosir, tornar a tallar i tornar a cosir, això sí amb molta precisió!

Si algú té curiositat de saber com es fa, que no dubti a preguntar-m'ho i l'intentaré ajudar en el que calgui!!

Espero que us agradi!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada