diumenge, 13 de novembre del 2011

La iaia Montserrat

Aquesta és la segona nina que he fet. És un regal molt especial per una persona molt especial.

És una peixatera, la meva iaia era peixatera. Recordo els dissabtes al matí quan l'anàvem a buscar a la plaça . Mai oblidaré "l'olor" de peix que feien les seves bates i davantals.
Li volia fer un regal, però com que quasi no hi veu, no podria apreciar una colxa o un quadre. Per això la meva mare va tenir la idea de fer una nina.

Vaig començar a pensar en ella, en la seva vida, en la meva infància, i per això he fet aquesta nina vestida de peixatera, amb petxines i estrelles de mar incloses.
Ahir li van regalar, i em van dir que li va agradar molt. Crec que la vaig fer tornar enrere i va ser feliç. S'ho mereix.

1 comentari:

  1. Rita! Segur que va tornar a fer un gran somriure al reviure el passat! Vaig tenir l'oportunitat de tenir aquesta nina entre les meves mans i feia temps que no veia una nina tan i tan maca!
    Ens veiem aviat!

    ResponElimina